Wrecking Crew '98

Gry działają na SMARTFONACH. Jeżeli nie możesz sterować to kliknij ponownie myszką/palcem w okno z grą. PAD: gry obsługują pada od XBOX możesz podłączyć i skonfigurować w ustawieniach. Aktualne sterowanie w ustawieniach.

sterowanie-pegasus

Wrecking Crew '98 (SNES)

Opis gry

Wrecking Crew '98 to sequel klasycznej gry Wrecking Crew, wydany na Super Famicom w 1998 roku tylko w Japonii. Gra jest hybrydą gatunków puzzle i akcji, oferując nowe wyzwania, postacie i tryby gry, które rozwijają koncepcję oryginalnej produkcji.

Gra ma bardziej konkurencyjne podejście, zawierając elementy układanki podobne do gier takich jak Tetris i Puyo Puyo, takie jak możliwość zasypywania przeciwnika panelami i tworzenia reakcji łańcuchowych. Gra zawiera również bezpośredni port wersji NES. Wrecking Crew '98 nigdy nie została wydana poza Japonią z powodu zakończenia sprzedaży gier SNES przez międzynarodowe oddziały Nintendo w poprzednim roku, 1997. Gra została później wydana w Japonii na konsolę Wii U Virtual Console 28 września 2016 roku.

Fabuła

Fabuła gry opowiada o Mario, który wracając z podróży odkrywa, że Bowser prowadzi kampanię budowy wieżowców w Królestwie Grzybów, które pozbawiają miejscowe rośliny światła słonecznego. Nie mogąc tego znieść, wyciąga potężny niebieski młot z skrzyni w swoim domu i wyrusza na misję zniszczenia budynków. Stary wróg Mario, Foreman Spike, wraz z kilkoma innymi wrogami z oryginalnej gry, próbuje go powstrzymać.

Rozgrywka

Rozgrywka w Wrecking Crew '98 polega na eliminowaniu paneli na swoim polu, niszcząc je młotem lub układając trzy lub więcej paneli tego samego koloru w pionie lub poziomie. Mogą one układać swoje panele odpowiednio, używając do tego uchwytów znajdujących się w rogu¹. Z czasem na pole zaczną spadać bloki cegieł. Im dłużej trwa mecz, tym krótszy jest czas między spadającymi blokami. Jeśli zorganizujesz cztery lub więcej paneli, to na stronę przeciwnika zostanie wysłana przeszkoda lub pułapka, w zależności od koloru paneli. Jeśli więcej niż jeden zestaw paneli zostanie usunięty z rzędu, ataki na drugą stronę będą silniejsze. Gracze mogą również przywoływać dodatkowe rzędy paneli po swojej stronie, gdy jest to potrzebne. Kiedy pole jest wolne od paneli, metalowych płyt i wrogów, pojawi się komunikat "Nice!" i gracz otrzyma grzyba. Grzyb działa jako mnożnik ataku, zwiększając siłę następnego combo w kierunku wroga. Przeciwnik może zostać pokonany tylko wtedy, gdy liczba paneli w kolumnie przekroczy linię na górze ekranu. Jeśli panele nie zostaną usunięte w ciągu 3 sekund, przeciwnik przegra, a gracz zostanie ogłoszony zwycięzcą.

Cechy gry

  • Mechanika burzenia: Gracz musi planować strategię burzenia struktur, unikając jednocześnie przeciwników i pułapek.
  • Nowe postacie: W grze pojawiają się różne postacie z serii Mario, z którymi gracz może współpracować lub rywalizować.
  • Tryb bitwy: Gracze mogą rywalizować ze sobą, burząc struktury i zdobywając punkty w trybie wieloosobowym.

Podstawowe informacje

  • Data premiery: 1998 rok
  • Gatunek: Puzzle, Akcja
  • Wydawca: Nintendo
  • Platforma: Super Nintendo Entertainment System (SNES)
  • Ilość graczy: 1-2 (tryb bitwy)

Rozgrywka z Wrecking Crew '98 (SNES)

Postaw nam kawę na buycoffee.to