Ninja-Kid II / Ninja-kun Ashura no Shō
Gry działają na SMARTFONACH. Jeżeli nie możesz sterować to kliknij ponownie myszką/palcem w okno z grą. PAD: gry obsługują pada od XBOX możesz podłączyć i skonfigurować w ustawieniach. Aktualne sterowanie w ustawieniach.
Ninja-Kid II / Ninja-kun Ashura no Shō
Podstawowe informacje
- Data wydania: 1987
- Gatunek: Platformówka, akcja
- Ilość graczy: 1
- Wydawca: UPL
- Platforma: Nintendo Entertainment System (NES)
Opis gry
Ninja-Kid II, znana w Japonii jako Ninja-kun Ashura no Shō i w Ameryce Północnej jako Rad Action i JT-104, to gra platformowa wydana w 1987 roku przez UPL w Japonii. Jest to bezpośrednia kontynuacja gry Ninja-Kid. Gra została przeniesiona na NES tylko w Japonii.
Wprowadzenie do rozgrywki
Ninja-Kid II (Rad Action) to kontynuacja popularnej gry platformowej Ninja-Kid (inaczej znanej jako Ninja-Kun). Gracze wcielają się w rolę młodego ninja o imieniu Ninja-kid, który musi stawić czoła hordom wrogów i przejść przez różnorodne poziomy, aby uratować swoją ukochaną Minmin.
Przygoda w orientalnym klimacie
Rozgrywka przenosi graczy do klimatycznych środowisk inspirowanych feudalną Japonią. Plansze w grze różnią się wyglądem i pułapkami, co sprawia, że rozgrywka jest urozmaicona.
Ścieżka dźwiękowa
Gra posiada charakterystyczną ścieżkę dźwiękową, która towarzyszy graczowi w trakcie przygody. Muzyka i efekty dźwiękowe dodają klimatu i podkreślają akcję.
Mechanika rozgrywki
Celem każdego etapu jest pokonanie wielu wrogów poruszających się po planszy, najpierw do nich docierając, a następnie rzucając w nich shurikenami. Ninja-kun może również zdobywać zwoje, które na krótko dają mu silniejsze ataki, takie jak wybuch ognia, który zabija wszystkich pobliskich wrogów. Każdy etap (lub "scena") ma inny układ, z niektórymi będącymi tylko jednym ekranem (takimi jak Scena 1), a także większymi etapami przewijanymi pionowo i poziomo. Wrogowie są zwykle inni, z rosnącym poziomem trudności.